کمپرسور کوپلند سمی هرماتیک Copeland

کمپرسور کوپلند زیر مجموعه ی کمپرسور های ساخت شرکت امرسان می باشد. شرکت کوپلند رنگ کمپرسور های خود را از خاکستری به مشکی تغییر داده است. کلیه کمپرسور های ساخت شرکت امرسان از نوع اسکرال، سمی هرمتیک و هرمتیک با نام تجاری کوپلند و با رنگ مشکی به بازار ارائه داده می شود. از ویژگی های بارز کمپرسور پیستونی کوپلند سمی هرمتیک نگهداری و تعمیر آسان، کاهش هزینه نگهداری، مصرف انرژی پایین، افزایش راندمان و غیره می باشد. برای سردخانه های بالای صفر و زیر صفر کاربرد دارد.

سرماسازان ایران تامین کننده و عرضه کننده انواع کمپرسور سمی هرمتیک کوپلند در مدل های زیر می باشد:

کمپرسور سمی هرمتیک کوپلند مدل استاندارد
کمپرسور سمی هرمتیک کوپلند مدل دیسکاس

کافی است برای دریافت مشاوره نصب سردخانه با ما تماس بگیرید و یا برای دانلود کاتالوگ بر روی لینک دانلود بعد از تصاویر کلیک کنید .

[vc_single_image image=”7678″ img_size=”full” alignment=”center” img_link_large=”yes”][vc_single_image image=”7677″ img_size=”full” alignment=”center” img_link_large=”yes”][vc_btn title=”دانود کاتالوگ copeland” color=”chino” align=”center” button_block=”true” css_animation=”zoomInRight” link=”url:http%3A%2F%2Fsarmasazaneiran.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F10%2FChynTec-TS.pdf||target:%20_blank|rel:nofollow”]
keyboard_arrow_up